קטלוג מוצרים גדולה לחדר קטן

אמבט גדול לחדר קטן

קולקציית יחידות האמבט בזהבי עצמון, מציעה פתרונות מגוונים גם כשמדובר בחללים קטנים. מי אמר שהעובדה שמדובר בחלל קטן, מחייבת ויתור על יחידת האמבט? היכולת להרגע היא חלק מהמהות של חלל הרחצה בבית. יחידות אמבט ייעודיות הצליחו ליצור פתרון בו אמבט מרווח וגדול יצליח להתמקם בתוך חלל רחצה קטן. האמבט הפינתי כמו גם האמבט החצי פינתי הם יחידות אמבט שאינן תוספות מקום כמו האמבט הסטנדרטי. עם זאת הן מתוכננות באופן כזה המייצר עומק ומרחב פנימי בתוכו יכול המשתמש לחוש נוחות מקסימאלית לפחות כמו זו שמייצר האמבט הסטנדרטי.

אשליה של מרחב

עצם מיקומו של האמבט בפינת החלל, יוצרת תחושה של מרחב, גם כשמדובר בחלל קטן. המראה הרוחבי של אמבט סטנדרטי התופס את הקיר כולו, מקטין את החלל גם פיזית אך יותר מכך, תפיסתית. האמבט הפינתי חוסך במקום ומייצר תחושה של מרחב הרבה מכפי המציאות, ועם זאת אינו פוגע בחוויית המשתמש.

עושר של אפשרויות במקום אחד

יחידות אמבט כוללות התייחסות לפן אסתטי ולמידות אך חשוב לקחת בחשבון היבטים טכנולוגיים וארגונומיים כגון פתרונות ניקוז, מבנה פנימי (ישנן יחידות אמבט שמאפשרות ישיבה מוגבהת וכאלו שלא), גישה לאמבט (במידה ומדובר במשפחה עם ילדים קטנים חשוב לוודא שהאמבט מתוכנן כך שמאפשר גישה נוחה להורה שרוחץ את הילד), ישנן יחידות אמבט שכוללות ג'טים ואבזור המאפשר משחק זרמי מים. בזהבי עצמון קולקציות של מיטב מותגי האיכות הבינלאומיים, החושפות מגוון עשיר של יחידות אמבט, בהן גם אמבטיות גדולות לחדרים קטנים. מומחי זהבי עצמון ישמחו לעמוד לשירותכם ולהדריך אתכם בבחירה.