תל חי 58-56 הוא פרויקט הממוקם במרכז שכונת משכנות, מהוותיקות והאיכותיות בכפר סבא ומהווה את אחת הדוגמאות הבולטות והאיכותיות לעיר המתחדשת. מדובר בבניין מגורים וותיק, אשר ייהרס ובמקומו יבנה בניין בוטיק חדש, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 ויציע 28 יחידות דיור, ביניהן דירות גן, פנטהאוזים 5 חדרים מרווחים ודירות טיפוסיות של 3-4 חדרים.

בכפר סבא המתחדשת, שכונת משכנות משלבת בין מייסדי העיר ומשפחות צעירות שבוחרות במקום כמקום איכותי לגדל ולחנך בו את ילדיהם. בשכונה מצויים פארקים, גני שעשועים וגינות מטופחות, המהווים סוג של ריאה ירוקה העוטפת את שטחה. הבניינים הממוקמים בה הם בני 4-7 קומות בלבד. לצד השקט שמאפיין את השכונה, מיקומה בסמיכות לרחוב וויצמן הראשי, שבו מצויות חנויות ובתי המסחר, מאפשר לתושביה ליהנות מנגישות ונוחות למסעדות, בתי קפה ומגוון רחב של שירותים נוספים. בשכונה מוסדות חינוך בהם גני ילדים ובתי ספר, כמו גם שירותים ומוסדות ציבוריים נוספים כגון: פארק כפר-סבא, השוק העירוני, סניפי קופות חולים, מרכז רפואי, בית העיריה והמבנה הוותיק של בית הכנסת המרכזי, כאשר כל זאת נמצא במרחק הליכה קצר.

פרויקט תל חי 56-58 תוכנן כפרויקט עדכני ומודרני, מפרט טכני מהודק והקפדה יתרה על הסגנון העיצובי שמאפיין את חזית הבניין החדש ואת חללי הפנים של הדירות. ייחודו של הפרויקט ניכר לעין, אך עם זאת נשמרה התאמתו לסביבה, כך שעל אף הערכים המוספים שמייצר כפרויקט חדש ומתקדם, הוא נטמע היטב במרקם השכונתי.

לצד התכנון המוקפד, בולטים כל שאר מרכיבי הפרויקט ביחס שמקבלים. הצוותים המקצועיים שמקצה אשדר בוטיק לטובת הפרויקט, הגיבוש הקפדני של המפרט הטכני, הטיפול במעטפת המבנה ובסביבה החיצונית, המערכות המתקדמות שאמנם נסתרות מן העין, אך מקבלות באשדר בוטיק את מירב היחס ותשומת הלב, כל אלו מתלכדים לכדי פרויקט הרמוני, איכותי, עמיד ואיתן, המייצר חיבור מושלם בין סגנון עיצובי ובין סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, תכנון ובניה.

אשדר בוטיק, המתמחה בתכנון ובניה אורבנית מתקדמת, מהווה חלק בלתי נפרד מחברת אשדר, מקבוצת אשטרום. ההתמחות הנישתית של אשדר בוטיק מאפשרת לחברה יכולת זיהוי של המיקומים האטרקטיביים ביותר, הנמצאים בלב השכונות הוותיקות והטובות של מרכזי הערים בגוש דן, המציעות תשתית קיימת ופעילה של מוסדות חינוך מתקדמים, מרכזים מסחריים, פארקים וגנים מטופחים, כל זאת, תוך שמירה על נגישות גבוהה לצירי התנועה המרכזיים והחשובים ביותר באזור. סטנדרט הבניה הגבוה והירידה לפרטים מאפשרים לרוכשי הדירות ליהנות מדירה חדשה, רחבת ידיים המספקת חוויית מגורים איכותית המותאמת למגמות העיצוב, הבניה והמגורים בעולם.