חדר

*אם ביחד אז רק לחוד

כאשר ההגדרה של סביבת העבודה משתנה חדשות לבקרים.

כאשר ידוע שסביבת עבודה אשר מותאמת לאופי החברה ולעובדים בה יכולה להגביר את יעילות העובדים וכתוצאה מכך את התפוקה שלהם, אדריכלים ומעצבי פנים רבים בארץ ובעולם מנסים לתת פתרון עיצובי כולל ושלם לצרכים המשתנים של העובד – החל מהתאורה והאקוסטיקה בסביבת העבודה, דרך אספקטים של מתן פרטיות לכול עובד ועד לארגונומיה של הריהוט המשרדי.

הפתרונות בנוגע לעיצוב מרחב העבודה מתייחסים מחד גם לצורך של העובד במרחב עבודה פרטי, ומאידך הוא לעתים נדרש לעבודת צוות או להיות נוכח בישיבות.

ומה אפשר לעשות כאשר ה-open space  והרעשים הנלווים אליו פוגעים בריכוז של העובדים – האם ההפרדה באמצעות קירות של צמחייה ורמקולים שמשדרים "רעש לבן" מספיקה?

כנראה שהתשובה של DYMITR MALCEW  לשאלה הזו הייתה "ממש לא".

חדר

* ואפשר גם ליהנות מהנוף

סביבת עבודה מודולרית וניידת מעץ

בתכנון יחידות ה-'treehouse' משרד האדריכלים והמעצבים DYMITR MALCEW  מסינגפור שמתמחה בפיתוח אסטרטגיות עיצוביות עבור תעשיית האירוח, תעשיית הקמעונאות וחללי עבודה, יצר לאחרונה מהדורה נוספת של סביבת עבודה מודולרית מעץ שאמורה לתת מגוון גמיש של פתרונות לסביבת עבודה אחת.

חדר

*משנים בהתאם לצורך

המהדורה החדשה שנקראת ‘treehouse 2’  כוללת מבנים מודולריים שמעניקים מגוון אפשרויות ישיבה וגמישות מרבית. המהדורה אף מעודדת שיתוף פעולה בין העובדים.

הניידות של היחידה המודולרית מאפשרת להזיז ולסדר את היחידה בהתאם למטלה שהעובד צריך לבצע, ואף ניתן לחבר בין מספר יחידות עבודה.

חדר

* ניידות שמאפשרת גמישות

המהדורה הראשונה נולדה עבור משרד שותפים שמשרדיו ממוקמים במחסן ישן בסינגפור. היחידות הגמישות שנעות בקלות על גלגלים אפשרו לא רק תנועה נוחה לאורך ולרוחב המשרד, אלא גם התבודדות בעת הצורך או ארגון של מספר יחידות עבודה לישיבת צוות.

חדר

*לשמירה על הפרטיות

ואפשר גם נחמה פסיכולוגית

במהדורה החדשה מקום העבודה נשאר "open space" בהגדרתו, ובמקביל הוא עדיין מאפשר לעובדים להתרכז בעבודתם ללא הפרעה. בסביבת העבודה החדשה ניתן לנהל דיונים ואף לשוחח בטלפון בלי להפריע לאחרים. כריות הבד העבות עוזרות לספיגת הסאונד ומשפרות את האקוסטיקה בכול שטח המשרד.

יותר מאשר יצירת גבולות פיזיים ה  ‘treehouse 2’-מעניק נחמה פסיכולוגית.

כל התמונות באדיבות DYMITR MALCEW.

http://www.malcew.com