אתר הנופש

ואלו האתגרים שעמדו בפני האדריכלים התאילנדיים בתכנון אתר הנופש: 1. מדרון תלול מדי. 2. סלעי גרניט ענקיים. 3. חום טרופי.

והתוצאה – הריזורט Suan Kachamudee, נראה כמו סדרה של צורות גיאומטריות לבנות שמנסות לא להיבלע כליל על ידי הצמחייה הירוקה. יש שיגידו שאתר הנופש והספא נראה כמו מפל שמשתפל לאורך הנוף המשופע והשופע של קוסמוי בתאלינד.

אתר הנופש

באתר הנופש שגודלו 2,500 מ"ר – שמונה בתי אירוח שמפוזרים על פני חמישה מבנים שמקיפים את החלל הראשי ובתוכו בריכת שחייה, ספא, חלל אירוח משותף וחלל אירועים.

אתר הנופש

המיקום שמציע נוף עוצר נשימה לעבר האוקיינוס, הציב, כאמור, אתגרים לא פשוטים בפני משרד האדריכליםSicart and Smith.

אתר הנופש

מדרון תלול

מדרון בשיפוע זווית של מעל 50% הוא זה שכפה על האדריכלים לפצל את אתר הנופש לחמישה מבנים, על מנת שהמבנים יוכלו להשתלב במדרון ויתפסו כמה שפחות מהשטח הטרופי הירוק. אתגר נוסף שעמד בפני האדריכלים היו סלעי הגרניט הגדולים שהם חלק בלתי נפרד מהטיפוגרפיה המקומית.

אתר הנופש

במשרד האדריכלים החליטו לא לריב עם הסלעים, אלא להתייחס אליהם כאל אלמנט דקורטיבי, וליצור ניגודיות בין הלובן של המבנה לבין השחור של הגרניט. במקביל, לשמירה על סלעי הגרניט גם כבודה של הצמחייה המקומית נשמר ולעתים נראה שהמבנה צומח כמו פטריה לבנה ומהונדסת בין העלים הירוקים.

אתר הנופש

אתר הנופש

אתר הנופש

סלעי גרניט

סלעי הגרניט השחורים מפוזרים בכל שטח הריזורט. שילובם בין השבילים המשותפים ובתוך הצמחייה הפראית נותן תחושה של התמזגות בין הפנים לחוץ ומאפשר לאורחים להיחשף לעושר של טקסטורות וצבעים גם כשהם נמצאים בין כתלי אתר הנופש.

אתר הנופש

אתר הנופש

אתר הנופש

אתר הנופש

חום טרופי

בפאטיו החיצוני, סידור הלבנים הלבנות בצורה של מרובעים ושילובן עם קירות זכוכית מכניסים את הנוף המרהיב פנימה ובמקביל מספקים צל הכרחי בחום הטרופי. הקירות המשולשים משמשים כמסגרת לאוקיינוס בלי לפגוע בפרטיות האורחים. בריכה חיצונית מאפשרת לאורחים לשחות כשהם מוקפים בנוף עוצר נשימה.

אתר הנופש

אתר הנופש

האם אתם עדיין מתלבטים לגבי החופשה הבאה שלכם?