סלון

משפחה מסאו פאולו בברזיל פנתה למשרד המעצבים Pascali Semerdjian Arquitetos  בבקשה קצת יוצאת דופן – לעצב להם בית שיעשה "כיף" גדול לילדיהם ובנוסף לתכנן מקום לאירוח, מסיבות וריקודים. אין ספק שזו משפחה שכולנו היינו שמחים להיות חברים שלה.

סלון

כפי שתוכלו לראות המעצבים עמדו בכבוד במשימה. לבית הצעצוע שנפרש על פני 247 מ"ר נוספה כניסה דיסקרטית ובה חדר מדרגות המוביל לשלוש קומות. אם ירידה במדרגות איננה לרוחכם – מגלשה שנבנתה מתחת למדרגות תוכל  לעשות את העבודה.

מגלשה

ואם גם המגלשה בנלית מדי עבור יצר ההרפתקנות שלכם, אולי תרצו להשתמש בגשר החבלים האדום שמחבר בין הבית לבין מגדל התצפית. לא רק שמדובר בגשר חבלים אותנטי הוא פרוש מעל גינה מלאת חיים שנותנת אשליה של מעין ג'ונגל קטן.

גינה

חזית הבית

חזית הבית

בקומה הראשונה, תוכלו להיכנס לחדר טלוויזיה גדול וצבעוני שבו שפע של כורסאות גיאומטריות שנועדו למשחקי וידאו ולצפייה בסרטים.

סלון

כאשר הרעב מתחיל לדגדג בבטנכם, תוך מספר פסיעות תמצאו את עצמכם במטבח המינימליסטי ומשם תוכלו לדלג לפינת האוכל הצמודה לחדר הטלוויזיה.

סלון

דלתות הזזה מזכוכית שמגיעות מהרצפה עד התקרה מחברות בין הפנים לחוץ וגורמות לחלל להיראות גדול ושמח יותר.

דלתות

הקומה העליונה הותאמה במיוחד לצרכי המשפחה. וילונות ותריסים מחלקים את החלל הגדול לכמה יחידות כאשר הניידות שלהם מאפשרת מיזוג חללים בעת הצורך.

מדרגות

סלון

מרפסת

חצר

אז מי אמר כיף ולא קיבל?

חצר

חצר

חדר רחצה

עץ