"היצירתיות היא רק חיבור בין דברים. כאשר אתה שואל אנשים יצירתיים כיצד הם עשו משהו, הם מרגישים קצת אשמים משום שהם לא באמת עשו את זה, הם רק ראו משהו. לאחר זמן מסוים הדבר נראה להם מובן מאליו. זה קורה משום שהם היו מסוגלים לחבר חוויות ולסנתז דברים חדשים" סטיב ג'ובס.

חברת Duravit  הצליחה לסנתז בין שני אלמנטים שרק לכאורה נראים פשוטים מאוד פונקציונליות עם עיצוב מוצר חכם ואלגנטי – כדי להגיע לשלמות כזו בהחלט נדרשת חשיבה יצירתית.

עכשיו במסגרת SALE סוף שנה מוצרי Duravit נמכרים במחירי השקה.

פונקציונליות

אם גם אתם מתעצבנים בכל פעם שאתם רואים כתם של משחת שיניים על כיור האמבטיה, או שהגב שלכם נשבר משום אתם צריכים להתאמץ כדי להגיע לצינור שמאחורי האסלה.

חברת Duravit  מצאה את הפתרון המושלם:

ציפוי ה-Wonder Gliss  על האסלות והכיורים מונע הצטברות של אבק ולכלוך. כתוצאה מכך כול המשקעים נשטפים עם המים. הציפוי החדשני מונע גם הידבקות של חומרים כמו משחת השיניים לכיור ובכך מקל על עבודת הניקוי.

בנוסף על הניקוי הקל ועל המראה הצחור שנשמר בין ניקוי לניקוי, ציפוי ה-Wonder Gliss  שומר על ההיגיינה של הכלים הסניטריים ועל בריאות המשפחה (גם מבחינת ההפחתה בשימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים ורעילים).

קולקציה חדשה של אסלות בטכנולוגיית רימלס, שעומדות על הרצפה, תלויות על הקיר, או צמודות אל גב הקיר מבטלת את תעלת השטיפה שמקשה מאוד על ניקוי האסלה. המנגנון החדש לשטיפת האסלה כולל עוצמת זרם חזקה במיוחד שמשאירה את האסלה נקייה לאחר כל שימוש.

אלגנטיות

מכירים את השמות הבאים?
פיליפ סטארק, לורד נורמן פוסטר, פרופ' פרנק הוסטר, הרבט שולטס… וזו רק רשימה חלקית.

כאשר מעצבים בעלי מוניטין של פורצי דרך (כל אחד בתחומו) משתפים פעולה עם חברה בסדר גודל של Duravit  בעלת מסורת של חדשות, זה לא מפתיע שכול קולקציה של אסלות או של כיורים נותנת מענה מלא גם לדרישות הפונקציונליות, גם לסגנון החיים המודרני וגם לסגנון העיצוב.

כיור רחצה מסדרת Puravida

*  D-code  By Sieger design

וסטיב ג'ובס אמר גם: "החדשנות מבדילה בין המנהיג לאלו שהולכים אחריו".

חברת Durvit  הגרמנית ממשיכה להוביל את תחום ייצור כלים סניטריים מחרס פורצלן שעשויים מחומרים טבעיים ומתחדשים ושומרים על יופיים ועל חוזקם למשך שנות הנאה רבות.

עכשיו במסגרת SALE  סוף שנה בזהבי עצמון, מוצרי Duravit  נמכרים במחירי השקה.

 המבצע יימשך עד לתאריך ה- 31.12.2016