באדיבות אתר: www.bustler.net

המוזיאון הלאומי בוושינגטון

המבקרים במוזיאון הלאומי בוושינגטון זכו למפלט מחום הקיץ שבחוץ ולטבילה בחוף המונוכרומטי המקורה. החוף שמשתרע על פני האולם הגדול של המוזיאון, תוכנן על ידי Alex Mustonenו- Daniel Arsham  ממשרד האדריכלים Snarkitecture. תכנון החוף הוא מעין המשך למבוך של BIG  שתוכנן בקיץ שעבר על ידי משרד האדריכלים הידוע Bjarke ingels Group.

המוזיאון הלאומי בוושינגטון

החוף שמשתרע על פני 10,000 מ"ר כולל שמשיות וכיסאות-חוף שמפוזרים לאורך "קו החוף". מיליון כדורים שקופים שעשויים מחומרים ממוחזרים מעניקים את האשליה של אוקיאנוס לבן ואסתטי שהמבקרים יכולים לשחות בתוכו ולהתיז כדורים אחד על השני. קיר המראות שנמצא מול האוקיאנוס יוצר אשליה של מרחב עצום. המוזיאון מינה את משרד האדריכלים לתכנן גם את 'מסיבת הקיץ השכונתית שכללה מגוון של אירועים ותערוכות להנאת הציבור הרחב.

המוזיאון הלאומי בוושינגטון

מלבד השחייה בתוך ים הכדורים, המבקרים יכולים להשתתף בפעילויות חוף שונות. הם גם יכולים להירגע על "קו החוף", לתפוס משקה בבר הסמוך ואפילו לשלשל את רגליהם מהמזח לתוך האוקיאנוס.

"למרות שעבור המבקרים שלנו מדובר במקום מסתור משעשע מחומו של הקיץ. ה'חוף' הופך מעל ראשינו את הדרך שבה אנו תופסים את הסביבה הטבעית והוא מציע לנו הזדמנות לחקור את התפיסות שלנו בנוגע לסביבה הבנויה ולראות לאן דחיפת הגבולות יכולה לקחת אותנו"     Chase W.Rynd אומר המנכ"ל המנהלי של המוזיאון 

המוזיאון הלאומי בוושינגטון

"אנו רואים את המשימה כהזדמנות מרגשת ליצור מבנה אדריכלי שמדמיין מחדש את האיכויות והאפשרויות של החומר ומעודד מחקר ואינטרקציה עם הסביבה שלנו, ואף מציע למבקרים נוף בלתי צפוי ובלתי נשכח"אומר Alex Mustonen .

המוזיאון הלאומי בוושינגטון

משרד האדריכלים Snarkitecture  ידוע בזכות המבנים מנקרי העיניים, ועיצובי המוצר החצופים שנעים על הציר שבין אמנות לאדריכלות – והכול בפריכות לבנה כמובן. החוף הוא ללא ספק הפרויקט הציבור השאפתני ביותר של המשרד גם מבחינת קנה המידה וגם מבחינת האג'נדה שלו.

קרדיט צילום: Noah Kalina