עיצוב איטלקי

בשנים האחרונות חברת Althea האיטלקית, בעלת מוניטין של ייצור כלים סניטריים באיכות גבוהה, השקיעה משאבים רבים ביצירת חומר קרמי חדש שיתגבר על נקודות החולשה של הקרמיקה המסורתית בלי לפגוע ביופייה האלמותי.

לאחר מחקרים רבים וניסויים בלתי פוסקים, ובזכות צוות המומחים שעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר- חב' Althea  הצליחה להביא לעולם את בשורת ה-plus + ton– חומר קרמי ייחודי העשוי מחומרים טבעיים בלבד שמותכים יחד בטמפרטורה של  1250 מעלות (לעומת 1050 בחומרים קרמיים רגילים) ורשמה עליו פטנט!

טמפרטורות ההתכה הגבוהות והתכונות הייחודיות של ה-plus + ton  שמשמש ליצירת כיורים, אסלות ומשטחי רחצה הן הנוסחה המושלמת לשילוב בין גמישות עיצובית לבין פונקציונאליות מלאה.

גמישות עיצובית:

קל משקל

המשקל הנמוך של ה-plus + ton וצפיפות החומר מאפשרים זיגוג מלא מכל צדדיו ולכן ניתן להתקינו בכל סביבת אמבטיה, סמוך לקירות, במרכז החדר או בקו ישר עם הריצוף, כך שמלבד הגמישות העיצובית חלל הרחצה הופך לנגיש גם לאנשים בעלי מוגבלויות.

בניגוד לקרמיקה המסורתית שדוהה במהלך השנים ה-plus + ton  שומר על מראהו המבריק מיום ההתקנה ועד לאחרית הימים.

פונקציונאליות מלאה:

מוגן שריטות

שיטת הייצור של ה-plus + ton  יוצרת אטימות מלאה של השטח ומעניקה לו עמידות מלאה נגד שריטות. בנוסף, בזכות הצפיפות והעמידות של המשטח, חומרים זרים אינם נספגים לתוכו ולכן ניתן לנקותו על ידי ניגוב בלבד.

מוגן כתמים

יכולת החמצון הגבוהה ומניעת ייצור גורמים פתוגניים, בתוספת "טון" שמדכא את התפשטות חיידקים, הופכת את הplus + ton   לעמיד בפני בקטריות וחיידקים.

ה-plus + ton   מגיע בשישה גוונים בגימור מט משי ומאפשר לכם ליצוק את החלומות העיצוביים שלכם לתוך חלל הרחצה מתוך ידיעה ואמונה שלמה שהמראה המרהיב שיצרתם יחזיק מעמד עד אין קץ.

הכיורים, האסלות ומשטחי הרחצה מגיעים בשישה גוונים מיוחדים ובגימור מט משי

* הכיורים, האסלות ומשטחי הרחצה מגיעים בשישה גוונים מיוחדים ובגימור מט משי

כיור plus +ton בגוון בז' בגימון מט משי

*כיור plus +ton בגוון בז' בגימון מט משי

סט כיורים בגוון לבן

* סט כיורים בגוון לבן

כיור בגוון שחור מט

* כיור בגוון שחור מט

מוזמנים להגיע לאחד מאולמות התצוגה של זהבי עצמון , להתרשם, לחוש ולחוות את החומר.