קולקציית CAVA

קולקציית CAVAנולדה מתוך התשוקה של חברת  LIVING הספרדית לתרום לעולם עיצוב הפנים והאדריכלות באמצעות גימורים וטקסטורות שמעניקים זהות אקסקלוסיבית לאריחים. תשוקה זו הובילה את החברה לבחור בשני מעצבים תעשייתיים מוכשרים, שהצליחו לתת פרשנות יצירתית לקרמיקה המוכרת.

 LIVINGשמקפידה לשלב חומרים בעלי איכות גבוהה עם טכנולוגיה מתקדמת, ידועה גם בזכות יכולתה לגעת באלמנטים הקטנים ביותר – יכולת שנובעת מההבנה שמצד אחד כול אריח צריך לעמוד בפני עצמו ומאידך להשתלב בתמונה השלמה.

קולקציית CAVA

קולקציית Cava שתוכננה על ידי המעצבים האיטלקיים Paolo Lucidi ו- Luca Pevere, היא תוצאה של מיזוג בלתי שגרתי של פורמטים ידועים – מיזוג שיוצר משחק צבעים רענן.
לדברי המעצבים ההשראה שלהם הגיעה מתוך טקסטורת משטחי הבטון. "מצאנו את האיזון הנכון בין פונקציונאליות ובין מבע, עבדנו עם האי-סדירות והענקנו תשומת לב מיוחדת לנקבוביות של החומר" מסבירים המעצבים.
בניגוד לקולקציות תעשייתיות שבהן ה"קישוט" של אריחים נמצא רק על פני השטח – קולקציית CAVA מבדלת את עצמה באמצעות דפוסים גרפיים שנולדים מהחתכים ומהמרקמים של החומר עצמו. באמצעות טכנולוגיית ה-Water jet (חיתוך בלחץ של מים) הצבעוניות מקבלת ממד עצמאי חדש שיוצר שילוב הרמוני בין יופי ובין צלילות. הקולקציה מורכבת ממגוון רחב של גדלים המאפשר לאדריכלים ולמעצבי הפנים חופש סגנוני מוחלט.
קולקציית CAVA
המעצבים האיטלקיים  Paolo Lucidi ו- Pevere Luca למדועיצוב תעשייתי בבית הספר הידוע Politecnico di Milano. הם החלו ליצור יחד בשנת 2003 וכעבור שלוש שנים – בשנת 2006 – הקימו את הסטודיו שלהם LucidiPevere.
באמצעות מחקר ובדיקה של טכניקות עבודה חדשות, שני המעצבים צברו לעצמם מוניטין של "פורצי גבולות החומר". העיצובים של Paolo Lucidiו- Luca Pevere זכו להכרה רבה, הוצגו במוזיאונים שונים, השתתפו בתערוכות ידועות וגם זכו בפרסים יוקרתיים.
קולקציית CAVA
כמו בשאר העיצובים שלהם, גם בקולקציית  CAVA אפשר לראות סגנון פורץ דרך שמעניק לכול אריח זהות ייחודית.