אחד האתגרים הגדולים ביותר בעיצוב חלל מסחרי הוא אתגר תרגום הקונספט שמבדל את החנות משאר מתחריה – לשפת העיצוב. במקרה של חנות הדגל של חברת Innisfree  שנמצאת בסאול שבניו-יורק, משרד המעצביםSOFTlab  הצליח במשימה כאשר מעצביו לקחו את הקונספט ה"טבעי" – הנובע משלל מוצרים לטיפוח העור המכילים, רובם ככולם, עלי "תה ירוק" – והפיכתו למוטיב מרכזי באמצעות יצירת "חממה" טרופית.

פנים החנות

ה"סריג" המיוחד העשוי מחיתוכי לייזר של עץ אלון מעניק למבקרים בחנות חוויה של שהייה בתוך חממה מעוצבת. התאורה הייעודית שהותקנה בתקרת המבנה מאפשרת לאור להסתנן ברכות לתוך החנות. התאורה מעניקה אשליה של קרני שמש החודרות ברכות לתוך החממה.

פנים החנות

לחלק מאתנו הישראליים הסריג שמשתלשל מהתקרה יזכיר רשת הסוואה צהלית, אך אין ויכוח על כך שהסריג העדין הוא ניגוד המשלים את רצפת הבטון המחוספסת שעליה ממוקמים דוכני תצוגה מעץ, בעוד הצבע הלבן מעניק למקום תחושה של אלגנטיות יוקרתית.

פנים החנות

תהליך העיצוב כלל גם מיפוי אזורים ספציפיים שמעליהם הסריג משתלשל מטה ונראה כמו פרח הפוך של צמח טרופי שנפתח מעל ראשי האנשים. "עלי הכותרת"של הצמח הטרופי עשויים מנייר ממוחזר שבדרך כלל משמש את החנות לאריזת מוצריה.

העלים בחזית החנות שמאחוריהם מסתתרים גופי תאורה לא רק מפתים את העוברים והשבים להציץ פנימה לתוך החנות, אלא גם מאפשרים לחנות להשתלב היטב עם הבניינים הצמודים אליה.

חזית חנות

בלילה חזית החנות הופכת למיצג תאורה המושך את כל תשומת הלב לעברו.

חזית חנות

חזית חנות

השילוב בין חומרים טבעיים לבין הטכנולוגיה המתקדמת אפשר יצירת חנות שמתמקדת בקונספט הטבעי בלי לחטוא לאווירה היוקרתית שהיא משדרת.