לאחר חתונתם הנסיך וויליאם וכלתו הטרייה קייט בחרו לבלות את ירח הדבש שלהם במלון יוקרתי באיי סיישל השוכנים באוקיאנוס ההודי ונחשבים ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור הסלבריטאים ואנשי האצולה – לא רק בשל החופים הלבנים, סלעי הגרניט העצומים או בעלי החיים הנדירים ואפילו לא בשל החיבה למאכלי ים מצוינים. איי סיישל נחשבים בעיקר למקום פרטי שרחוק מעין הפפרצ'י. מקום שלפעמים בשביל לאכול צריך שף פרטי.

במקרה של וויליאם וקייט, תמונות מירח הדבש גלשו במהרה לעיתונים ובדיעבד התברר להם שאתר הנופש לא היה כל-כך פרטי כפי שהם חשבו.

אלו שבאמת רוצים להתנתק מהבלי העולם, להתרחק מעדשות המצלמה ואולי גם להרגיש שהבידוד שלהם הוא קצת אתגרי והרבה יותר אקזוטי, בוודאי ישמחו להכיר את הקוטג' שנבנה קרוב למדי ללועו של הר געש.

סטודיו "פאטרסון אדריכלים" שנמצא באוקלנד, סיים לאחרונה תכנון ובנייה של בית נופש שממוקם במפרצון ציורי בין שני הרי געש בדרום האוקיינוס השקט. הקוטג' שמספק את האווירה הרומנטית המושלמת נבלע כמעט לחלוטין בתוך הטיפוגרפיה של מתלול הסלעים. זהו בית נופש שנועד עבור זוגות מאוהבים שרוצים לבלות את ירח הדבש שלהם בבדידות מוחלטת וכמה שיותר קרוב לטבע.

*פטיו חיצוני

הקוטג' שמורכב משלושה חדרים בלבד; לובי, חדר מגורים, חדר שינה וחדר אמבטיה, שומר על מראה צנוע בלי לוותר על נוחות מפנקת (כל עוד ההגדרה של פינוק אינה כוללת שירות חדרים צמוד).

*חדר המגורים

*אח פנימית מסייעת לחמם באופן טבעי את החלל הפנימי

*הנוף הנשקף מהמיטה

בבניית בית הנופש נעשה שימוש בחומרים מקומיים ובעיקר באבן שנלקחה ממחצבות הסלע שבאזור. הקוטג' הידידותי לסביבה תוכנן במיוחד לאיסוף מי גשמים ולטיפול עצמאי בשפכים. בנוסף על כך בית הנופש הוא חלק מפרויקט ייעור מחדש של הסביבה.

* אזור המיטה

*אמבטיה עטופה בתוך קירות סלע ובטון מוארת על ידי צוהר עילי

צורת המבנה הגיאומטרית תוכננה כדי שהנופשים יוכלו לצפות ללא הפרעה לעבר נוף המפרץ הקרוב אליהם וגם לעבר צריחי ההרים המרוחקים יותר.
ברצפת ובתקרת המבנה נעשה שימוש ביציקות בטון. יסודות מפלדה, קורות עץ עבות וזכוכיות כפולות הופכות את המבנה לחסין מפני רעידות אדמה. הקוטג' שמוסווה בתוך צלע ההר גם מגן על דייריו מהתדרדרות סלעים.

הגג העבה נראה כאילו סותת מתוך צלע ההר הוולקני והצמחייה המאפיינת את האזור ממשיכה לתוכו – כך שממבט מלמעלה הקוטג' מוסתר לחלוטין. קירות האבן החיצוניים משתלבים לתוך קירות הזכוכית שיוצרים מסגרת שקופה לנוף הטבעי. החיבור המושלם בין הפנים לחוץ מציע תחושה של ציפה מעל האוקיינוס.

מי יודע, אולי אם וויליאם וקייט יהיו מוכנים לוותר על פמליית נותני השירותים, הם יבחרו לחגוג עשור לנישואיהם דווקא שם? מה שבטוח מהר הגעש הזה שום תמונות חושפניות לא יגלשו.