דמיינו לעצמכם אריחים במטבח, בחדר הרחצה, או בפינת אוכל שכול אחד בפני עצמו הוא ציור קטן. יחד,  האריחים משתלבים זה עם זה ליצירת תמונה מרשימה שמשלימה את סגנון העיצוב.

זה בדיוק היה החזון של חברת סלוני הספרדית, שמאז שנת 1971 מייצרת קולקציות אריחים שמשנים את האווירה בכל חדר שבו הם מיושמים. בזכות השילוב בין מחקר וחדשנות לבין עיצוב וטרנדיות – לכול אחת ואחת מהקולקציות של סלוני יש את היכולת להפתיע ולרגש עם האפשרות להשתלב בכל סגנון עיצוב.

קולקציית Integra– ליצירת עיצוב מודרני עם טוויסט מפתיע

Integra  היא קולקציה מגוונת של אריחי קיר ורצפות פורצלן ששואבת את השראתה מהאדמה ומהבטון. הגוונים הטבעיים של הקולקציה: חול, אדמה, מתכת ואפר, והמראה הממלכתי שנולד מתוך טקסטורות יוצאות דופן הופכים את האריחים לבעלי אמירה ייחודית.

אריחים

המקוריות, הטבעיות והגיוון – גם מבחינת גודל האריחים והגימורים – בשילוב עיטורי הטקסטורות, הופכים כל אריח לאלמנט חשוב ביצירת עיצוב מודרני עם טוויסט מרתק.

אריחים

בקולקציה זו ישנם גם אריחים תלת-ממדיים בטקסטורה גלית או קווית שמכניסה "מתח" עיצובי.

אריחים תלת-ממדיים

פורמט האריחים הגדול: 40×120 ס"מ והתבליטים יוצאי הדופן, יוצרים משחק ויזואלי שמחזק את הדינמיות של תכונות החומר.

אריחים

קולקציית Interni– ליצירת חללים מלאי אור

קולקציית Interni- ליצירת חללים מלאי אור

Interni  היא אחת מהקולקציות הוורסטיליות של חברת סלוני האיטלקית. שפע הצבעים והגימורים מאפשר התאמה מלאה לסגנונות עיצוב שונים, החל מהסגנון המינימליסטי ועד לסגנונות עיצוב מודרניים יותר.

אריחים

בצלילות שחובקת את הבהירות, הקולקציה מאפשרת יצירת אזורים שממקסמים את האור הטבעי. החללים שנוצרים בעזרת הקולקציה מעניקים חוויה של רוגע והנאה. בפלטת הגוונים של הקולקציה האופוויט והאפור נותנים את הטון ויוצרים תחושה של עדינות טבעית. חמשת הגימורים של הקולקציה מהדהדים לתוך המשטחים החלקים ומכווצים את התלת-ממדיות של הקרמיקה.

אריחים

אריחים

אריחים

קולקצייתInterni  מגיעה בשני פורמטים של אריחי פורצלן. אריחים בצורת ריבוע שגודלם 90 ס"מ על 90 ס"מ ואריחים בצורת משולש שגודלם 45x x90 ס"מ ו-20×120 ס"מ. האריחים מתאימים לחיפוי חלק או לחיפוי משולב.

קולקציית Iter– מענה מושלם לדרישות המוקפדות ביותר

 Iterהיא קולקציה שמשלבת בהרמוניה מלאה בין טקסטורות לבין גוונים. קולקציית הפורצלן מתאימה גם לחיפוי וגם לריצוף. הגימורים האסתטיים מדגישים את הטקסטורה ואת הגרפיקה שמעטרות את האריחים.

אריחים

צבעי הבסיס של הקולקציה כוללים גווני בז ליצירת אווירה מודרנית, וגווני אפור בהיר ליצירת אווירה טבעית יותר. בקולקציה קיימים גם אריחים עם עיטורים גרפיים בצבעי שנהב ובצבעים מטאליים.

אריחים

להכפלת אפשרויות העיצוב, הטקסטורות והצורות המודרניות שמעטרות את האריחים באות לידי ביטוי בשני גדלים של אריחים 14.8x14.8 ס"מ ו-14.8×29.8 ס"מ.

אריחים

אריחים

הקולקציה מעניקה מענה מושלם לדרישות האסתטיקה המוקפדות ביותר. הפורמט הנקי של קולקציית Iterמדגיש את האיכות המעולה של האריחים. הגוונים והעיטורים המיוחדים מכניסים משב של רוח מודרנית רעננה לתוך החלל.

Omnium– אסתטיקה מחוספסת לרושם חזק

בזכות החספוס שלה – קולקציית Omnium  מותירה רושם עז בכול חלל. מסורת ומודרניות באות לידי ביטוי במגוון מרשים של צבעים וטקסטורות. השילוב הנכון בין הצבעים והטקסטורות, בתוספת עיטורים מיוחדים שמדגישים את אמנות עבודת היד, מעניקים טביעת אצבע אישית לכול אריח ואריח.

אריחים

Omnium  מצליחה לתת את הטאצ' שלה גם בעיצוב המחוספס יותר, בלי לאבד מכוחן של הנגיעות המסורתיות שעל גבי האריחים. הצבעוניות של הקולקציה נעה בין חמישה גוונים כרומטיים, החל משנהב ועד לשלושה גוונים של אפורים בהירים היוצרים צבעים צלולים עם הדהודים של חום.

אריחים

אריחים

הקולקציה מעניקה ממד מודרני חדש למסורת הישנה. החיתוכים והגימורים של האריחים תוכננו במיוחד להתאמה מלאה בין אריח לאריח. לכול אריח זהות ייחודית המשתלבת בתמונה המלאה.