"לעיצוב טוב אין תאריך" Harry Seidler

אדריכלים ומעצבי פנים יקרים רצינו לאחל לכם ששנת 2016 תהיה שנה עמוסה בעיצוב ומלאה בהשראה.
לרגל השנה האזרחית החדשה קבלו את מצעד קולקציות האריחים המובילות שלנו שנמצאות עכשיו במבצע סוף שנה מיוחד עליו תוכלו לקרוא בסוף הכתבה.

"התשוקה לעיצוב טוב זהה לתשוקה להמשיך לחיות" – Harry Bertoia.

קולקצייתBristol 

קולקצייתBristol 

קולקציית אריחים במראה אורבני תעשייתי עם עקבות המורשת הפוסט-תעשייתית של העיר בריסטול באנגליה. הקולקציה נוצרה בהשארת חזיתות הלבנים הטיפוסיות של המבנים התעשייתיים שכה מאפיינים את העיר. סדרת Bristol  מצליחה לעורר לחיים את הרוח העירונית התעשייתית התוססת. הסדרה מכניסה לתוך הבית אווירה מתוחכמת שמשתלבת נפלא עם סגנון ה'רטרו'. הגיוון באריחים מאפשר יצירת משטחי ריצוף שונים.

"העיצוב לא יוצר יופי, היופי נוצר מהבחירה, מהזיקה, מהאינטגרציה ומאהבה" – Louis Kahn.

קולקצייתWorld parks 

קולקצייתWorld parks 

קולקציה של אריחים מצוירים שנחשבים בשנים האחרונות לאחד הטרנדים החזקים בריצוף. הסדרה ששואבת את השראתה מהנוסטלגיה של ארצות אירופה כמו איטליה, ספרד וצרפת – מכניסה ניחוח אותנטי רומנטי/נוסטלגי לתוך הבית. סדרתWorld parks   של חברת Vives הספרדית כוללת גם אריחי בסיס בגוונים שחור, אפור, נטרלי ולבן שבאמצעותם ניתן ליצור שטיח "אריחים מאוירים" המשלב גם אריחים חלקים – ליצירת מראה מאוורר.

"הכול טמון בדרך שאתה מסדר את הדברים… האיזון העדין של העיצוב הוא התנועה" – Andrew Wyeth

סדרת World woods 

סדרת World woods 

קולקציית אריחים במראה עץ משופשף במגוון גוונים. הקולקציה שנוצרה בהשראת מגמת "הכנסת החוץ פנימה"מעניקה לחללים הרגשה טבעית ומכניסה פנימה את תחושת החמימות. לאריחים במראה עץ משופשף טקסטורה עשירה המזכירה עץ לא מעובד או מראה של קליפת עץ עתיק. סדרת World woods של חברתVives משתלבת נהדר עם חומרים בעלי נוכחות כגון:בטון חשוף, אבן, שיח ופלדה.

"העיצוב אינו נוצר עבור הפילוסופיה הוא נוצר עבור החיים" – Issey Miyake

סדרת Woodcraft 

סדרת Woodcraft 

המראה הדומיננטי של ה"חרס-עץ" מאפשר לאדריכלים ולמעצבי פנים להכניס אמירה נועזת לתוך החלל. טווח הצבעים האופנתי מעניק לכול חלל עיצוב מסוקס שיוצר אווירת מטרופולין תוססת. סדרתWoodcraft  של חברתRagno  האיטלקית מאפשרת ריצוף במקביל או בשיטת ה-fishbone.

"הכרה בצורך היא התנאי הראשוני לעיצוב" – Charles Eames

סדרתAll over 

סדרתAll over 

סדרתAll over 

סדרתAll over 

הקולקציה מעניקה פרשנות ליברלית למושג "אבן". הסדרה מאופיינת בעושר של פרטים כרומטיים היוצרים מראה אלגנטי מעודן ותכלתי העונה כמעט אחד לאחד על צרכי העיצוב המודרני.

סדרתAll over   של חברת Ceramiche Supergres  מציגה אריחים בגימור מבריק או מט ובמידות מיוחדת של 75 על 150 ס"מ.

כל הקולקציות ועוד משתתפות ב- SALE  סוף שנה של זהבי עצמון – 60% הנחה על אריחי חיפוי וריצוף ועוד עשרות מוצרים במחירים של פעם בשנה!

תוקף המבצע: 22.11.2015 עד ה-31.12.2015.

http://goo.gl/bvfrO9 :למגוון הקוקלציות