הלקוח ביקש מהאדריכלים לתכנן חלל מרגיע ומעורר השראה בסטודיו הממוקם בקומה העליונה של בניין בן ארבע קומות.

"תכננו חלל אינטימי עבור קבוצה של מקסימום שמונה אנשים" מספרים האדריכלים "בחלל יצרנו אווירה רוחנית וידידותית". לדברי האדריכלים, קונספט העיצוב נבע מתוך רצונם להביא לידי ביטוי את רוח המקום – לתרגל יוגה בעליית הגג, במקום מרגיע שמזכיר בית של חברים.

משרד האדריכלים הווייטנאמי לקח את החזון של An Yoga, תיבל אותו בהשראה שנולדה מהלוגו המעוגל של המותג והתוצאה לפניכם.

סטודיו יוגה

"דמיינו בראשינו עליית גג עשויה מאריחי טרקוטה. בעליית הגג ישנה השתקפות מדהימה שמשפיעה על כל החלל המעוטר בעיקולים רכים – מאריחי התקרה ועד למקום המפגש בין הקיר לרצפה". בזכות ניצול משטחי הזכוכית הגדולים שבקיר, אפקט המראה מתמזג עם שני חלקי הגג ויוצר אשליה של חלל גדול ומרווח.

הכוכבים החומריים של הסטודיו הם אריחי יינג-יאנג שנותנים את טון העיצוב. אריחים אלו נפוצים מאוד באדריכלות הווייטנאמית. כחומר מקומי, יש לאריחי הטרקוטה יתרונות גדולים כמו למשל בידוד אקוסטי, צבעים חמים, מראה מחוספס… והם זמינים תמיד, במחיר סביר.

סטודיו יוגה

משרד האדריכלים השתמש באריחים בדרך יוצאת דופן ויצר חיבור חדש בין מסורת לבין יצירת זהות ייחודית למותג. למרות שלכאורה לא נראה שהאדריכלים כיוונו לכך, הסידור המיוחד של האריחים מזכיר את כלי הנשיפה דידג'רידו (או בקיצור דידג') שכדי לנגן בו ברציפות ובמקצועיות למשך זמן ארוך, הנגן צריך לנשום "נשימה מחזורית" – שמזכירה את הנשימות של היוגה.

סטודיו יוגה

קרדיט צילום: 69.a StudiO