חדר רחצה

מוניקה גרפיאו, ג׳יאני ארדואיני, ומרקו פריגריו הם שלושה מעצבים צעירים שמובילים מהפכה מרתקת ושובה לב בעולם העיצוב הפונקציונלי. נקודת מבטם הייחודית הולידה קולקציה של אביזרים חכמים לחדר האמבטיה שמלבד הפונקציונאליות שלהם הם בטיחותיים ונוחים לשימוש.
הקולקציה האפנתית הזו מוכיחה לנו שיופי הוא תולדה של שילוב הרמוני בין תכונות שונות.

עולם של נוחות

העיצובים המעודנים של חברת Ever  נשענים על אפיון צרכים מדויק של הדיירים המשתמשים בחדר הרחצה, החל בילד הקטן שעדיין מתקשה לתלות את המגבת מעל כיור הרחצה וכלה בקשיש שישמח להשתמש במחזיק גליל נייר הטואלט כאביזר תמיכה פרקטי.

חדר רחצה

ה"עזרה" שכל מוצר מעניק מוסווית בתוך העיצוב העדין – כך שהשימוש באותם מוצרים אינו פוגע ברגשות של אלו שנאלצים להשתמש בהם, אלא אפילו מעלה חיוך משועשע על שפתותיהם.

הרעיון של חדר אמבטיה בטוח משחרר מהתפיסה הפונקציונלית הפשטנית שאפיינה עד כה את חדרי הרחצה. בזכות שינוי התפיסה הזה נפתחות בפנינו פונקציות חדשות של אביזרים שנתפסו עד כה כאביזרי אחסון בלבד.

אביזרים

השימוש בחומרים לא שגרתיים וההתייחסות המובחנת לתפקוד חדר האמבטיה ולחשיבותו בחיינו, יוצרים אביזרים תומכים בעלי מראה מעודן ומעוצב שהופכים את השימוש בהם מהכרח לפינוק. בעזרתם, חדר האמבטיה נהיה למקום שבו הילדים, המבוגרים וגם הקשישים מקבלים מענים בטוחים שמותאמים בדיוק לצרכים שלהם, בלי להרגיש שהם נאלצו להשתמש בהם.

ילדים

עולם של חדשנות

צורתו של כיור הרחצה מדגם Bounce ושלל האביזרים המותאמים לו, מזכירים את הצורות הקלאסיות של סירים ואגנים שהוסבו לחדר האמבטיה במטרה להשרות שלווה ורוגע.  כיור הרחצה עשוי מהחומר פוליאורתן המתאפיין בקווי עיצוב רכים ונקיים. הפוליאורתן שהוא חומר בעל מרקם חלק ונעים למגע, מתאים בדיוק לסגנון העיצוב המאופק של Bounce.

כיור

הכיור תוכנן במיוחד כך שניתן לשדרגו באמצעות אביזרים תומכים לתליית מגבות ולאחסון חפצים שונים. האביזרים הנלווים העשויים מעץ אשור משתלבים היטב עם המרקם של הכיור ויוצרים שילוב המשדר חמימות, נעימות ונוחות.

כיור

כיור

עולם של פונקציונאליות

אחד  מהאביזרים המשלימים הם מדפי Lissom העשויים אלומיניום צבוע, בצבעי אפור-סגול, לבן ובגימור אנודייז. הקולקציה כוללת מדפים רב פונקציונאליים שהופכים לתומכים במקרה הצורך ובמקביל ניתן להשתמש בהם לאחסון בקבוקים, מוצרי קוסמטיקה, מגזינים וכדומה.

מדף

כסא

חדר רחצה

טבעות תלייה, בעלות מראה טבעי ומגע רך של עץ האשור – שמשתלבות להפליא עם סגנונות עיצוב שונים – משמשות  כעזרי אחיזה וכמחזיקי מגבות. הטבעות והמוט מתחברים לתקרה באמצעות רצועות פוליאורתן המחוברות להתקן בטיחות. בנוסף לתחושת הבטיחות והיציבות, הרצועות מעניקות לחדר האמבטיה מגע של קלילות ושמחה.

אמבטיה

חישוק

חישוק וכיור

מגבת

מכל אחסון עם משענת משמש גם כתיבת אחסון למצעים או מגזינים וגם כאביזר תמיכה למבוגרים.

ילד

חדר רחצה

חדר רחצה

המעצבים הצעירים של חברת EVER מוכיחים שאפשר להגיש עזרה באמצעות קריצה עיצובית מחויכת ושהבטיחות והנוחות תמיד יכולות לעמוד בשירות היופי.