גלריית השראה

בראשית 9, רמת השרון – סטרוקטורה

בראשית 9, רמת השרון – סטרוקטורה

פרויקט בראשית 9 ברמת השרון הוא פרויקט בוטיק יוקרתי, מבית אשדר בוטיק המתמחה בניהול, הובלה וביצוע פרויקטים בתחום התמ"א. הפרויקט יתבצע במסגרת תמ"א 38-2. רמת השרון הצטרפה בשנים האחרונות לתנופת ההתחדשות העירונית כשעוד ועוד בניינים בעיר עוברים תהליכי תמ"א, ומייצרים בכך פנים חדשות ורעננות לעיר. הפרויקט בבראשית 9, הוא פרויקט אינטימי הכולל בניין אחד בן 7 קומות, המציע 24 דירות רחבות ידיים ושתי קומות של חניון תת קרקעי.

מיקום
מיקום הפרויקט בחלק הצפוני והאיכותי של רמת השרון הוותיקה, יוצר מידה רבה של פרטיות ומנגד, נגישות וקרבה לקולנוע כוכב ולרחובות איסישקין וסוקולוב, המציעים בתי קפה, מסעדות, מעדניות, מספרות ובוטיקי אופנה לצד מכוני כושר ומוסדות ציבוריים וקהילתיים ועוד. מיקום הפרויקט נושק לחלקה הדרומי של שכונת צמרות, הרצליה.

גישה לצירי התנועה ותחבורה
הקרבה להרצליה מאפשרת יציאה נוחה ומהירה לכיוון צפון עם הרחבתו של כביש 531, והגישה לתל אביב קלה אף היא כשרחוב סוקולוב הסמוך מוביל ליציאה מרמת השרון.
רשת שבילי אופניים בין עירונית המתוכננת לחבר את רמת השרון עם הרצליה ותל אביב, תעבור בקרבת הפרויקט ותהפוך את הרכיבה בין הערים לבטוחה ונעימה. סלילתם של שבילי האופניים צפויה להסתיים במהלך 2021.