גלריית השראה

פרטי

דירה תל אביבית משנות ה-50

דירה תל אביבית משנות ה-50

Gilad Interior Design

דוא"ל: gilad@giladinterior.com

טל: 054-2382782

תכנון והגדרת חללים זוהי התשוקה שלי, יצירת בתי חלומות היא מטרתי העיקרית.

הסטודיו מתמחה בסקטור הפרטי, החל מדירות מגורים, דירות יוקרה, צמודי קרקע ועד להשבחה ושדרוג נכסים למכירה או השכרה.

כל פרויקט מתחיל במחקר רעיוני יסודי לאחר מספר פגישות הכרות עם הלקוח, תוך שיתוף ושקיפות ועד לירידה לסקיצות תכנון מפורטות. הסטודיו מספק שירותי פיקוח וליווי הפרויקט החל משלב בחירת אנשי המקצוע, בחירת חומרים ועד אכלוס מחדש של הבית.

אין פרויקט הדומה לקודמו. אני מאמין שהמפתח להצלחת כל פרויקט הוא בראש ובראשונה הקשבה ללקוח, הבנת צרכיו, הרגליו, הסגנון והטעם האישי שלו וכמובן אורחות חייו תוך שמירה על קווי היסוד של פרקטיות ופונקציונליות החללים התפקודיים בבית, במקביל לקו עיצובי נקי ומודרני. האתגר האמיתי בשבילי בכל פרויקט הוא לרכז את כל הנתונים הללו תוך שמירה על מסגרת תקציב וליצור עבור הלקוח את בית חלומותיו.

בפרויקט "דירה תל אביבית" הלקוח הינו תושב חוזר מהולנד, אשר פנה אלי לעצב מחדש דירת 3 חדרים משנות ה-50 בתל אביב. הדירה עברה שיפוץ מקיף ויסודי אשר כלל החלפת תשתיות ואיחוד חללים. אחד מיתורונותיה הבולטים של הדירה היה גובה התקרה 3.2 מטר. הלקוח, אשר שהה שנים רבות במדינה צפון אירופאית קרה, ביקש שימוש במוצרי גלם חמים כגון עץ גושני, פרקט ודק במקלחת. אחד מתחביביו הבולטים של הלקוח הינו אוסף המונה כ-10,000 דיסקים אשר הצריך תכנון ספריית אכסון תואמת. הגובה הרב וחלוקת החלל הציבורי של הדירה אפשרו זאת וכך נולדה הספרייה המרהיבה עם הסולם שהפכה להיות גולת הכותרת של הבית.

מוצרי זהבי עצמון: ריצוף, חיפוי וכלים סניטריים

צלם: נדב פקט

נגרות: רפי מורדוך ריץ' גאלרי

תאורה: ניו לייט לסרי

זכוכיות: ד"ר זכוכית