גלריית השראה

פרטי

דירה תל אביבית

חדר שינה מעוצב

נעמה דנון

דוא"ל: naamadanon@windowslive.com

טל: 03-6002600

הסטודיו של המעצבת ואדריכלית הפנים נעמה דנון, מתמחה בעיצוב ותכנון דירות יוקרה, בנייה פרטית, משרדים ומרחבי עבודה ועוד מגוון רחב של פרויקטים בתחום העיצוב.

פרוייקטים נד"לניים/יזמים – הסטודיו מעניק שירות כבר משלבי התכנון האדריכלי הראשוני ועד לאכלוס וכן משתלב בפרויקטים בנויים. הלקוחות מלווים החל משלב הנחת התשתיות ועד אחרון פרטי הנגרות. ליזמים מעניק הסטודיו חוות דעת שנייה על תכניות האדריכל, מסייע בקביעת חומרי סטנדרט קבלן, מבחירת החיפויים והכלים הסניטריים ועד תכנון המטבח, בהתאם לתקציב ולדרישות הפרויקט. המשרד מסייע גם במיתוג ובחירת הקונספט השיווקי של הפרויקט בשיתוף עם חברת הפרסום.

דירות ומשרדים – בחירת הריהוט והאביזרים היא חלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב החלל. לקוחות המעונינים לשפר ולעצב את ביתם או את מרחב העבודה שלהם, תוך שמירה על גבולות התקציב, ימצאו בסטודיו שירות מקצועי הקשוב לצרכיהם.

נעמה דנון מביאה עמה רוח של חדשנות, עדכניות ותשוקה לעיצוב.

בפרויקט "דירה תל אביבית" מוצגת דירה ישנה שעברה שיפוץ מן היסוד.  הדיירים זוג בגילאי 60 + ביקשו דירה מוארת עם תחושת מרחב. אחת הדרישות היתה לחדר עבודה שישמש גם כחדר אורחים עבור הנכדים. התקציב הוגדר מראש והעבודה נעשתה בשיתוף מלא עם הדיירים עד למימוש חלומותיהם.

המוצרים של זהבי עצמון בפרויקט: ריצוף, חיפוי וכלים סניטריים

צלמת: שירן כרמל